joi, 30 ianuarie 2014

Review Paula's Choice Skin Perfecting 2% BHA Liquid Exfoliant

 Peste produsele Paula's Choice am dat din greseala..cand nu stiam ce sa mai fac cu tenul meu. Ca sa incep cu inceputul..am un ten mixt..gras si uscat in acelasi timp. Si cu porii foarte vizibili.
 Recunosc ca despre acizii AHA si BHA am aflat recent tot de pe un blog, nici nu stiam ca te poti exfolia asa. Eu foloseam zatul de la cafea, in combinatie cu miere de albine..ulei de migdale etc. Dar simteam ca nu e deajuns.

Sa revenim la produs.
Ce spune ca face?

Exfoliază adânc în interiorul porilor și luptă împotriva pustulelor, porilor dilatați şi a punctelor negre dificile, cu acest lichid incolor cu acid salicilic 2% (BHA). Conține, de asemenea ingrediente anti iritante.
  • Consistență lichidă (similar cu o loţiune tonică), funcționează foarte bine pe pielea grasă sau mixtă
  • Exfoliază celulele moarte de la suprafața pielii și din interiorul porilor, previne blocarea lor
  • Calmează roșeața pielii datorită proprietăților anti inflamatorii și stimulează producerea de colagen
  • pH-ul de 3,2 este optim pentru exfolierea eficientă
  • 100 % fără parfum şi coloranţi
Foarte important de mentionat sunt doua lucruri:
- pe perioada folosirii acestui produs se recomanda utilizarea unui produs de protectie solara, fie vara, fie iarna; Pe produs scrie ca poate fi lotiune, pudra sau fond de ten cu protectie mai mare de 15. Eu personal folosesc un fond de ten cu protectie 35. Desi ma bate gandul sa imi cumpar si o crema de fata cu spf.

- nu este indicat persoanelor alergice la aspirină (acid acetilsalicilic).

 Cum se foloseste:
-aplicati o cantitate mica pe o discheta demachianta pe tenul prealabil curatat, o data sau de doua ori pe zi. Tamponati usor fata cu aceasta discheta evitand zona ochilor si a buzelor. Nu clatiti.




 Ok. Zis si facut.  Prima mea impresie era ca ma "manca" putin fata. Nu e o senzatie neplacuta.  Lasa un usor luciu fetei, asta depinde si de cantitatea aplicata. 
Eu una, il folosesc numai seara, dupa demachiere. In primele zile il foloseam si dimineata si seara , dar am observat usoare "descuamari" ale pielii.  Plus ca aveam de asteptat ceva dupa aplicare pentru ca sa intre in piele si sa nu mai am luciul ala. Si cum dimineata sunt mereu pe fuga..asta era un impediment.
Sincer, eu nu ma mai pot lipsi de el. Pe perioada iernii il folosesc mai rar, o data la 2 zile, deoarece imi simt piele prea uscata. Diminueaza foarte mult aspectul porilor,ii minimizeaza,  pielea este mult mai fina, reduce roseata, tenul pare mai sanatos.Asta a imbunatatit considerabil si efectul fondului de ten pe fata. Pare mai natural..se contopeste mai bine cu piele..in lipsa de alta cuvinte.
In ceea ce priveste punctele negre, nu,,nu au disparut..doar ca nu se mai observa asa de tare. 

Chiar si pe produs scrie ca poate face diferenta peste noapte si asa e, se observa imbunatatiri ale pielii de la prima aplicare.

E destul de scumpisor, in jur de 116 lei,  118 ml, dar tine foarte mult. Eu l-am cumparat in septembrie si mai am aproape jumatate, deci e investitie care consider ca merita facuta.



 



 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu