luni, 3 februarie 2014

Comanda Zenda.ro




Sa va spun cum sunt eu. Imi place foarte mult sa fac cumparaturi, dar in general prefer magazinele mari, gen mall-uri, unde pot proba hainele nestanjenita, sa ma uit in voie, fara sa ma streseze  cineva cu intrebari de genul” Va vine bine domnisoara?”..sau sa imi zica vanzatoarele ca imi sta bine ..desi imaginea din oglinda reflecta altceva.
Dar, desi sunt pe picioarele mele acum..nu imi pot permite tot timpul sa cumpar haine din mall, mai ales existand oferte mai avantajoase pe net. Dar, cat de sigur e ca ceea ce vezi e si ceea ce primesti?
Daca produsele de pe un site imi fac cu ochiul, caut detalii pe google pentru a afla experienta altor persoane cu site-ul respectiv.
De asta vreau sa va spun de Zenda. Am facut 3 comenzi in decursul catorva luni. Daca va uitati, au preturi foarte buna la haine, arata foarte bine. Mi-am comandat numai haine, deci nu va pot spune de papuci, genti sau accesorii. Tot ce am primit pana acum arata ca pe site, unele chiar si mai bine. O singura problema am avut la un pullover rosu care in poza arata mai deschis, dar mi-a venit mai inchis. Ideea e ca in descriere scria “Dark red”, deci nu ma pot plange de asta.:)
Argumente pro pentru acest site:
-hainute si alte lucrusoare foarte dragute si in trend, la preturi foarte accesibile;poti vedea hainutele pe un model simpatic, deci iti poti face o idee cum arata.
-sunt foarte prompti, eu chiar si inainte de sarbatori am dat o comanda dupa-amiaza si a ajuns a doua zi. In general dureaza maxim 2 zile. Oricum iti spun asta la telefon, deoarece o persoana foarte draguta te suna pentru a confirma comanda.
-sunt puse produse noi in fiecare saptamana. De multe ori mai apar produse care nu mai erau pe stoc..back in stock:p
-au mai mereu oferte promotionale.
- daca esti client nou, la prima ta comanda, daca e minim de 100 de lei, au 20 de lei reducere. In plus, daca platesti online, transportul e si gratuit.
-de asemnea, transportul mai e gratuit daca comanda ta depaseste 49 de lei si faci  plata in avans prin depunere numerar, ordin de plata sau cu cardul ;
-in rest, transportul e 7 lei pentru produsele trimise prin Posta Romana, si 20 de lei  prin curier.
-aa..si mai sunt si zendutele. Pentru produse in valoare de 100 lei comandate pe Zenda.ro primesti 200 de zendute . 40 de zendute inseamna 1 leu. Deci 200 insemna 5 lei. Nu e mult, dar uneori pot face o diferenta.

Momentan in wishlist am urmatorul pulover care acum e la oferta, 33 de lei:

si acest sacou simpatic la 99 ron

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu